viernes, 8 de abril de 2011

Crema de Carabassa

Com tenia carabassa congelada ho tenia que aprofitar i he tornat a fer una crema de carabassa.
N'he fet un parell de pics pero mai m'en record que li he ficat, pero aquest pic no he afegit nata ni llet,
encara, fa uns dias que està fet pero no ho he tastat encara. Aixo si quan he pasat sa batidora a sa paella he esquitat per tot, havia carabassa a totes ses parets, pensau anar en compta!
Es molt senzill i te bona pinta, serà bo? I voltros com la feu?
Ah! I s'ha de menjar en un parell de dias. Jo ho vaig deixar a sa gelera 4 o 5 dies i quan m'en vaig adonar ja era dolent......al manco vaig menjar un plat es primer dia.


1 comentario:

  1. jo no en faig... per què no m'agrada gens.
    Però de carbassa els bunyols queden molt bons i són típics de valència.

    ResponderEliminar